EP teška industrija birotehna

Električni viljuškari u teškim uslovima rada

Kada je u pitanju oprema sa litijum jonskim napajanjem, EP je pravo mesto. Na Global Dealer Eventu diskusiji u novembru, dva najiskusnija partnera EP su podelila svoje iskustvo korišćenja litijumskih viljuškara u teškim uslovima rada sa nekoliko hiljada radnih sati godišnje.

U industriji rukovanja materijalom, električni viljuškari se ne smatraju „modelima viljuškara za teške uslove rada“ i često se ne razmatraju za upotrebu u operacijama velike potražnje koje zahtevaju 24-časovni rad ili visokofrekventnu upotrebu.

Ovo pogrešno shvatanje da litijum-jonski viljuškar nije sposoban da obavlja teške zadatke znači da mnogi krajnji korisnici ne iskuse prednosti tehnologije litijum-jonskih baterija jer im je rečeno da ne može da ispuni njihove potrebe na radnom mestu.

U okviru zajednice EP Global dilera ima uspešne priče od partnera sa električnim viljuškarima sa preko 6.000 radnih sati u upotrebi 24/7.

Na bini su govorili Bennit Schmieder iz EP Equipment VP i Arjan Van Zanten sa dilerima David Dadd iz Armill Lift Trucks i Johnathan Savage iz Clearlift Material Handlinga.

Pročitajte kompletnu diskusiju u nastavku i saznajte više o tome kako se litijum-jonski viljuškari mogu koristiti u teškim uslovima rada.

Bennit Schmieder: Zdravo i dobrodošli nazad na našu sledeću panel diskusiju, danas ovde imamo neke neverovatne goste Dejvida Dada iz Armila UK i Džonatana Sevidža Irelenda iz Clearlifta, jednog od naših veoma dobrih starih prijatelja. Rekao bih da nema događaja sa EP-om bez Jonathana na sceni, posebno ne kada govorimo o teškim aplikacijama i 24-časovnom radu.

Arjan Van Zanten: Dakle, ono što ćemo sada uraditi je da ćemo razgovarati sa dva stručnjaka, dva apsolutna stručnjaka o njihovim iskustvima u teškim aplikacijama

Jonathan Savage je bio odgovoran za Pallet Ekpress i Keelings. David Dadd je postavio litijum-jonske viljuškare u teške primene za Voodland Group i naravno svi znaju ALDI.

Želeli bismo da čujemo više o vašim iskustvima u pokretanju ovih klijenata, ali i da me zanima nakon prodaje, kako to održavate?

Džonatan Sevidž: Stvari danas idu veoma dobro u PalletKspress-u, sve je počelo sa preseljenjem prostorija sa flotom dizel kamiona i hteli su da pređu na električne, ali kada smo došli pre 3,5 godine želeli smo da prebacimo njihovu primenu na viljuškare na litijumski pogon.

Momci iz Pallet Ekpress-a su rekli da je previše dobro da bi bilo istinito, tako da moramo imati još dokaza da će ovaj kamion raditi za nas.

Oko zadnjeg dela fabrike zaista je gruba zemlja sa veoma strmom betonskom rampom. Uverio sam se da sam ušao u kamion i naterao sam inženjera da me snimi kako podižem teret od 3,5 tone gde je to samo kamion od 3 tone, penjem se uzbrdo, zaustavljam se, dižem, spuštam i potom polećem. To je samo po sebi prodalo kamion koji je bio zaptivač.

Vratio sam se u Irsku, prijavio sam da je otvorio moj laptop pokazao momcima da im je video rekao da nije previše dobro da bi bilo istinito, da je to prava stvar i dogovorili smo se. u početku je to bilo za 14 kamiona, ali 3,5 godine kasnije imamo 30 električnih viljuškara na njihovoj lokaciji.

Takođe iznajmljujemo sve što je još jedna ključna tačka za ono što ste ranije rekli u događaju o četiri elementa. Jedan je rizik, tako da smo izgradili flotu za iznajmljivanje od oko 800 jedinica u Irskoj, a naši standardni uslovi su 12-mesečni stalni ugovori, tako da smo preuzeli mnogo rizika sa EP-om, imamo dugu vezu sa EP opremom počev od 2012/2013.

Na početku smo bili možda jedna od retkih kompanija na svetu koje su iznajmljivale kamione koje poznajete, tako da je stvar posle prodaje zaista došla u obzir.

Ako hoćete potpuno nov kamion za godinu dana imate pravo da to niko ne radi jer mi imamo kamione već 8-9 godina tako da je to bilo jako važno za nas da rizikujemo i onda im je bilo lako da donese odluku. Godišnje električni viljuškari u PalletKspress-u sada generišu 1700 do 2000 sati godišnje.

Arjan Van Zanten: Zanimljiva stvar je ako ste počeli sa 3000 paleta noću i vaša kompanija raste i pređete na 4500 kada ste dizajnirali svoj kamion od prvog dana sa olovnom baterijom, zaglavili ste. Sa litijum-jonskom snagom je skalabilno, možete koristiti prednosti litijum-jonske snage.

Mislim da kada pogledamo radno vreme, Davide, imate slučaj od 4000 sati godišnje.

David Dadd: Da, imamo neke kamione u jednom od naših kupaca koji rade nešto manje od 4.000 sati godišnje. Električni viljuškari u skladištu koje radi 24 sata dnevno. Ovo je u Voodland Group.

Naša veza sa šumskom grupom počela je pre oko sedam godina. Trenutno kod nas ima nešto manje od 150 kamiona. Pre otprilike pet godina dali su izjavu velike komercijalne kompanije da će svi njihovi viljuškari postati električni i tako su postavili potpuno novo postrojenje u Coventri.

Zamoljeni smo da odemo tamo i damo ponudu za nove kamione. Zatim smo dobili ovu veliku lokaciju i Donkaster od 495.000 kvadratnih stopa, jednu od najvećih zgrada u kojima sam ikada bio i stavili smo malo graška tamo i znate u normalnim demonstracijama i trčanjima

Imali smo naš na testu i on se poklapao sa našim performansama koje su vam bile potrebne, tako da su oni uzeli metak i otišli ​​odatle, ali da i sada radi 6000 sati, trenutno radi 6000 sati

Ono što me frustrira u ovoj industriji je to što znate da želite da razgovarate o svim prodavačima, ali prodavac koji ulazi „pa to je dizelski viljuškar od 2 1/2 tone, pa mi ćemo platiti za 2 1/ dizel viljuškar od 2 tone” i dižu 500.000 paleta, to je ono što frustrira industriju.

Sa EP-om i sa litijumom i terate ljude da razmišljaju drugačije i to vam daje savršenu polaznu tačku platforme da pitate kupca da li vam je ovo zaista potrebno? Vratite se na početak šta vam treba? Imate širok izbor proizvoda u našem asortimanu, hajde da izaberemo pravi proizvod, ne ono što ste imali, već pravi proizvod. Ovo je neprocenjivo kao dobavljač usluga, kao i ušteda troškova, kao i odlična vest za proizvođača da je pobeda i pobeda.